loading...

بست نوحه

سینه زنی,سبک مداحی فقط عمو عباس نبینه,دانلود نوحه فقط عمو عباس نبینه,فقط عمو عباس نبینه مداحی,متن مداحی,فقط عمو عباس نبینه,گلچین مداحی,دانلود نوحه جدید و زیبا,دانلود مداحی فقط عمو عباس نبینه, نوحه فقط

♥حسـ ــین♥ بازدید : 6080 یکشنبه 25 شهریور 1397

سینه زنی,سبک مداحی فقط عمو عباس نبینه,دانلود نوحه فقط عمو عباس نبینه,فقط عمو عباس نبینه مداحی,متن مداحی,فقط عمو عباس نبینه,گلچین مداحی,دانلود نوحه جدید و زیبا,دانلود مداحی فقط عمو عباس نبینه, نوحه فقط عمو عباس نبینه,دانلود  مداحی جدید,شعر مداحی فقط عمو عباس نبینه,تکست مداحی  فقط عمو عباس نبینه,دانلود نوحه زیبا,متن مداحی فقط عمو عباس نبینه,شعر مداحی,دانلود مداحی,

http://sedmohsenmosavi.blogfa.com/

بمیرم از خدامه سوی نی ها نگامه

نزن اینجور منو اون که رو نی میبینی بابامه

گوشوارم رو نکش من خودم بهت میدم فقط عمو عباس نبینه

هر چی میخوای بزن من اگه حرف زدم فقط عمو عباس نبینه

نبینه رقیه رو خارا نشسته

نبینه یه گوشه از ابروش شکسته

نبینه که خون رو سرش لخته بسته

(رقیه دیگه رفتنیه خدایا )

 

داره لکنت زبونم میشه بر پا جنونم

دیگه نایی نداره نه دست و نه پاهام داغونم

قرار ای بود که من هم بیام باهات منو مگه تو خودت قول ندادی

گفتی میایی بیا پس منم زود ببر مگه تو خودت قول ندادی  

گوشوارم رو نکش من خودم بهت میدم فقط عمو عباس نبینه

هر چی میخوای بزن من اگه حرف زدم فقط عمو عباس نبینه

بابایی غریب گیر آوردن ماها رو

نمیشناسه هیچ کس تو اینجا خدا رو

کتک میزنن با لگد بچه هارو

((رقیه دیگه رفتنیه خدایا )

 

 دانلود سبک

 







برچسب ها سینه زنی سبک مداحی فقط عمو عباس نبینه دانلود نوحه فقط عمو عباس نبینه فقط عمو عباس نبینه مداحی متن مداحی فقط عمو عباس نبینه گلچین مداحی دانلود نوحه جدید و زیبا دانلود مداحی فقط عمو عباس نبینه نوحه فقط عمو عباس نبینه دانلود مداحی جدید شعر مداحی فقط عمو عباس نبینه تکست مداحی فقط عمو عباس نبینه دانلود نوحه زیبا متن مداحی فقط عمو عباس نبینه شعر مداحی دانلود مداحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو