loading...

بست نوحه

تکست مداحی آخر یه روز حاجتمو ازت می گیرم از هلالی,متن مداحی و سینه زنی,دانلود مداحی زیبا,سبک مداحی آخر یه روز حاجتمو ازت می گیرم از هلالی,شعر مداحی,متن مداحی,

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2027 جمعه 16 شهریور 1397

آخر یه روز حاجتمو ازت می گیرم

میام تو بین الحرمین برات می میرم



مجنونم و خوب میدونی لیلی پرستم

سوی تموم دلبرا پای تو هستم



اگه میخوای منم بشم گوهر و الماس

دست منو خودت بذار تو دست عباس




کسی ندیده روی نی سر بریده

سلطان رو زیر دست و پا کسی ندیده



تو رو دیدم رو نیزه سر نیزه تو بودی

تو رو دیدم به صحرا شکسته پر تو بودی



کسی ندیده روی نی سر بریده

سلطان رو زیر دست و پا کسی ندیده





 

دلم میخواد اسم تو رو بگم همیشه

کنجم کنی تو حرمت نگو نمیشه



هزار تا یوسف نداره حسن چشاتو

هزار تا مجنون میخره ناز نگاتو

 



به روی بام حرمت اون مرغ جلدم

میون بین الحرمین جا مونده قلبم

بذار ملامت بکنن منو خلایق

من بنده پستم و تو خدای عاشق

کسی مثه معجزه ی عباس ندیده

گره گشایی میکنه دسته بریده

بعد تو اهل حرمت چون بی مدد شد

در قسمت زینب تو ضربه لگد شد

آخر یه روز حاجتمو ازت میگیرم

میام تو بین الحرمین برات میمیرم




آقام آقام آقام آقام ... حسین

آقام آقام آقام آقام ... حسین

شدم اسیر و مبتلا ... حسین

به عشق شاه کربلا ... حسین

دلم میون دلبرا ... حسین

شده اسیر اون آقا ... حسین

شفای من به دستته ... حسین

دلم خراب و مستته ... حسین

من از تو کربلا میخوام ... حسین

زیارت آقا میخوام ... حسین

آقام آقام آقام آقام ... حسین


عمریه در وصف شما موندم حیرون چی بگم

حتی نمیدونم بگم که من غلامم یا سگم

اگه بگم غلامتم بی ادبی به اولیاست

اگه بگم من سگتم سگ کجا اینقدر بی وفاست

ارمنی های شهر مون دست روی احساس میذارن

بچه ای که قشنگ باشه اسمشو عباس میذارن



یه نگاه بکن آقاجون ما هارو بخر اباالفضل

تا کنار اون ضریح خوشکلت ببر ابا الفضل

برای دیدن ضریحت همه هسیتی مو میذارم

آخه من امیدی غیر کرم شما ندارم





دلم شده دیوونه حسین ابی عبدالله

دیوونه ی ویروونه حسین ابی عبدالله

تو سلطان دلهایی حسین ابی عبدالله

شه کرب و بلایی حسین ابی عبدالله

دارم آتیش میگیرم حسین ابی عبد
الله

ذره ذره میمیرم حسین ابی عبدالله

 

 

 

دانلود مداحی







برچسب ها تکست مداحی آخر یه روز حاجتمو ازت می گیرم از هلالی متن مداحی و سینه زنی دانلود مداحی زیبا سبک مداحی آخر یه روز حاجتمو ازت می گیرم از هلالی شعر مداحی متن مداحی نوحه آخر یه روز حاجتمو ازت می گیرم از هلالی متن مداحی آخر یه روز حاجتمو ازت می گیرم از هلالی مداحی آخر یه روز حاجتمو ازت می گیرم از هلالی محرم 96 گلچین مداحی دانلود نوحه زیبا دانلود مداحی شعر مداحی آخر یه روز حاجتمو ازت می گیرم از هلالی دانلود نوحه آخر یه روز حاجتمو ازت می گیرم از هلالی شعر مداحی 96 متن سینه زنی آخر یه روز حاجتمو ازت می گیرم از هلالی دانلود مداحی آخر یه روز حاجتمو ازت می گیرم از هلالی آخر یه روز حاجتمو ازت می گیرم از هلالی مداحی سینه زنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو