loading...

بست نوحه

دانلود نوحه جدید و زیبا,دانلود نوحه زیبا,دانلود  مداحی جدید,دانلود نوحه  من كه مانند نى در نوایم عاشقم عاشق كربلایم, من كه مانند نى در نوایم عاشقم عاشق كربلایم مداحی,تکست مداحی   م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 299 دوشنبه 19 شهریور 1397

دانلود نوحه جدید و زیبا,دانلود نوحه زیبا,دانلود  مداحی جدید,دانلود نوحه  من كه مانند نى در نوایم عاشقم عاشق كربلایم, من كه مانند نى در نوایم عاشقم عاشق كربلایم مداحی,تکست مداحی   من كه مانند نى در نوایم عاشقم عاشق كربلایم,دانلود مداحی, نوحه  من كه مانند نى در نوایم عاشقم عاشق كربلایم,سبک مداحی  من كه مانند نى در نوایم عاشقم عاشق كربلایم, من كه مانند نى در نوایم عاشقم عاشق كربلایم,شعر مداحی  من كه مانند نى در نوایم عاشقم عاشق كربلایم, سینه زنی,شعر مداحی,دانلود مداحی  من كه مانند نى در نوایم عاشقم عاشق كربلایم,متن مداحی,متن مداحی  من كه مانند نى در نوایم عاشقم عاشق كربلایم,گلچین مداحی,

 

من كه مانند نى در نوایم              عاشقم عاشق كربلایم
روز و شب در غم و شور و شینم     عاشق كربلاى حسینم
خادم كوى آن نور عینم                   عبد درگاه آن مقتدایم
گر چه بگذشته دور جوانى               لیك در پیرى و ناتوانى
بلبل آسا كنم نغمه خوانى               تا كه باشد طنین در صدایم
یا حسین جز تو شاهى ندارم           جز تو شاها پناهى ندارم
عاشقم من گناهى ندارم                 حق بود شاهد مدّعایم
یا حسین اى عزیز پیمبر                   زاده عصمتِ پاك داور
زیب عرش خدا پور حیدر                  با غم و عشق تو آشنایم

http://www.beytoote.com/art/song/text-dirge3-muharram.html

من چو مجنون صحرا نوردم               آشنا با غم و رنج و دردم
تا فداى وفاى تو گردم                       در رثایت سخن مى سرایم
گشته ام تا به مهر تو پاى بند             گر جدا گردَدَم بند از بند
نگسلم از تو یك لحظه پیوند                اى شهید سر از تن جدایم
یا حسین جان عالم فدایت                 جان به قربان مهر و وفایت
بین كه (مردانى ) با وفایت                  اشك خون ریزد از دیده هایم
حق به محشر چو خواهد حسابم        در سؤ الش بود این جوابم
ذاكر زاده بو ترابم                               مرثیت خوان آل عبایم

 







برچسب ها دانلود نوحه جدید و زیبا دانلود نوحه زیبا دانلود مداحی جدید دانلود نوحه من كه مانند نى در نوایم عاشقم عاشق كربلایم من كه مانند نى در نوایم عاشقم عاشق كربلایم مداحی تکست مداحی من كه مانند نى در نوایم عاشقم عاشق كربلایم دانلود مداحی نوحه من كه مانند نى در نوایم عاشقم عاشق كربلایم سبک مداحی من كه مانند نى در نوایم عاشقم عاشق كربلایم من كه مانند نى در نوایم عاشقم عاشق كربلایم شعر مداحی من كه مانند نى در نوایم عاشقم عاشق كربلایم سینه زنی شعر مداحی دانلود مداحی من كه مانند نى در نوایم عاشقم عاشق كربلایم متن مداحی متن مداحی من كه مانند نى در نوایم عاشقم عاشق كربلایم گلچین مداحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو