loading...

بست نوحه

,    دانلود مداحی نوکرت بهونه حرم گرفته,    دانلود مداحی دلم گرفته مثل بچه مرده ها,    دانلود مداحی دلم گرفته رعنایی,    دورت بگردم دور اون

♥حسـ ــین♥ بازدید : 683 یکشنبه 29 مهر 1397


,    دانلود مداحی نوکرت بهونه حرم گرفته
,    دانلود مداحی دلم گرفته مثل بچه مرده ها
,    دانلود مداحی دلم گرفته رعنایی
,    دورت بگردم دور اون ضریحی که هواشو کردم
,    دلم گرفته دل من از عالم و آدم گرفته سید رضا نریمانی
,    دانلود مداحی آرزو دارم حتی شد جنازمو حرم بیارن
,    دانلود مداحی مهدی رعنایی دلم گرفته

,   

خداوکیلی هروقت این کلیپ و می بینم میرم تو حال و هوای اربعین اخلاص حاج عبدالرضا هلالی خیلی دلنشینه حتی ابراهیم رحیمی و هم به گریه درمیاره وقتی که میگه گریم گرفته مثل بچه مرده ها گریم گرفته کدوم گناهم من و از تو و تو رو ازم گرفته دلم گرفته دلم گرفته دل من از عالم و آدم گرفته بده پناهم نوکرت بهونه حرم گرفته - این ورزشگاه 12 هزار نفر گنجایش داره حالا سکوها و داخل ورزگاه پر شده دیگه ببین چه جمعیتی شده
aparat.com







برچسب ها دانلود مداحی نوکرت بهونه حرم گرفته دانلود مداحی دلم گرفته مثل بچه مرده ها دانلود مداحی دلم گرفته رعنایی دورت بگردم دور اون ضریحی که هواشو کردم دلم گرفته دل من از عالم و آدم گرفته سید رضا نریمانی دانلود مداحی آرزو دارم حتی شد جنازمو حرم بیارن دانلود مداحی مهدی رعنایی دلم گرفته
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو