loading...

بست نوحه

,    ,    دانلود مداحی یه روزی میاد آقاجون,    دانلود نوحه یا حسین غریب مادر تویی ارباب دل من,    دانلود مداحی همه ی مردم دنیا مارو میخونن د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 103 دوشنبه 30 مهر 1397


,   
,    دانلود مداحی یه روزی میاد آقاجون
,    دانلود نوحه یا حسین غریب مادر تویی ارباب دل من
,    دانلود مداحی همه ی مردم دنیا مارو میخونن دیوونه
,    دانلود نوحه یا حسین غریب مادر با کیفیت بالا
,    دانلود مداحی یا حسین غریب مادر هلالی
,    دانلود مداحی یا حسین غریب مادر ذاکر و علیمی
,    دانلود نوحه چشای قشنگ عباس خوابو از چشام گرفته
,    دانلود مداحی یا حسین غریب مادر حمید علیمی
,    یه روزی میاد آقاجون محمود کریمی

,   

http://www.abanmusic.net/دانلود-نوحه-جواد-ذاکر-به-نام-یا-حسین-غری

دانلود نوحه جواد ذاکر به نام یا حسین غریب مادر

یا حـسـین غریب مادر تویی ارباب دل من

 یه گوشه چشم تو بسه واسه حل مشکل من

آخرش میاد یه روزی رو چشام قدم میذاری

میبریم تا کربلا و نمیذاریم تو خماری

یه روزی میاد آقا جون که منم سگ تو باشم

چشامو موقع مرگم زیر پات گذاشته باشم

دل من عاشق میمونه دائم از شما میخونه

 منو میشناسی آقا جون من همونم اون دیوونه

اونی که تنهای تنهاست دلش از همه بریده

اونی که واسه یه بارم هنوز آقاشو ندیده

تموم مردم دنیا ما را میخونن دیوونه

 آره ما دیوونه هستیم بی خیال این زمونه

حسرت زیارت تو مونده تو این دل زارم

 کربلاتو تا نبینم آروم و قرار ندارم

چشمای قشنگ عباس خوابو از چشام گرفته

این دل غریبم آقا جز خونت جایی نرفته

یا حسین دلم همیشه به فدات شور و شینه

همه جا ذکر لب من یا حسین و یا حسینه

گاهی وقتا توی خوابم کربلاتو من میبینم

سینه خیز میام تو صحنه پای اون ضریحت میشینم

آقام حسین آقام حسین


درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید







برچسب ها دانلود مداحی یه روزی میاد آقاجون دانلود نوحه یا حسین غریب مادر تویی ارباب دل من دانلود مداحی همه ی مردم دنیا مارو میخونن دیوونه دانلود نوحه یا حسین غریب مادر با کیفیت بالا دانلود مداحی یا حسین غریب مادر هلالی دانلود مداحی یا حسین غریب مادر ذاکر و علیمی دانلود نوحه چشای قشنگ عباس خوابو از چشام گرفته دانلود مداحی یا حسین غریب مادر حمید علیمی یه روزی میاد آقاجون محمود کریمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو