loading...

بست نوحه

,    دانلود مداحی کی گفته کربلا رفتن خیاله,    من و دل کندن از دلبر محاله mp3,    منو دل کندن از دلبر محاله با کیفیت 320,    کد پیشواز منو د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 143 دوشنبه 10 تیر 1398


,    دانلود مداحی کی گفته کربلا رفتن خیاله
,    من و دل کندن از دلبر محاله mp3
,    منو دل کندن از دلبر محاله با کیفیت 320
,    کد پیشواز منو دل کندن از دلبر محاله
,    دانلود مداحی هلالی منو دل کندن از دلبر
,    متن شعر منو دل کندن از دلبر محاله
,    مداحی دلم با دلبرم در شور و حاله
,    رضا هلالی دل من بیقراره کربلاته
,    دل من بیقراره کربلاته هلالی

,   

 

متن نوحه منو دل کندن از دلبر محاله از عبدالرضا هلالی

من و دل کندن از دلبر محاله

دلم با دلبرم در شور و حاله

با این آقا به این خوبی ندونم

کی گفته کربلا رفتن خیاله

دمادم این دعا ورد زبانم

ببینم  کربلا را تا جوانم

درون سینه آسایش ندارم

نیستان را به آتش می کشانم

ببین آشفته گشته وضع و حالم

دگر بشکسته بالم پس ننالم

زبس که فکر دیدار تو هستم

حریم تو شده فکر و خیالم

دل من بیقرار کربلاته

همه میگن بهشت ایوون طلاته

دیگه اینجوری عادت کردم آقا

دیگه کرببلام تو روضاهاته

کرامت می کنی با یک اشاره

رخ تو آسمون چشمات ستاره

واسه لطف نگاه مهربونت

غریب وآشنا فرقی نداره

 

https://newmusicfa.ir/

 

 








برچسب ها دانلود مداحی کی گفته کربلا رفتن خیاله من و دل کندن از دلبر محاله mp3 منو دل کندن از دلبر محاله با کیفیت 320 کد پیشواز منو دل کندن از دلبر محاله دانلود مداحی هلالی منو دل کندن از دلبر متن شعر منو دل کندن از دلبر محاله مداحی دلم با دلبرم در شور و حاله رضا هلالی دل من بیقراره کربلاته دل من بیقراره کربلاته هلالی دانلود مداحی کی گفته کربلا رفتن محاله پیشواز کی گفته کربلا رفتن محاله
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو